Met kortingscode tot wel 72% korting op ons gehele assortiment
Maandag - vrijdag tot 20:00 uur besteld, morgen in huis
Gratis verzending vanaf 50,- euro

Veel gestelde vragen (FAQ)

Bestellen / Kopen

Hoe plaats ik een bestelling bij Parfumsparen.nl?

Iets bestellen bij Parfumsparen.nl is heel eenvoudig. U hoeft alleen nog maar uw favoriete producten te kiezen, deze toe te voegen aan het winkelmandje en de bestelling af te ronden. Om dit af te ronden hoeft u alleen nog maar de gewenste betaalmethode te kiezen en in te stemmen met onze algemene voorwaarden en privacy beleid.

 

Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?

Nee, helaas enkel via de online webshop. Als u echter problemen ondervindt bij het plaatsen van uw bestelling, neem dan contact op met ons via de mail info@parfumsparen.nl of telefonisch via +31 (0) 858082150 (gratis te bereiken). Onze medewerkers staan altijd voor uw klaar.

 

Zijn de getoonde prijzen op de website inclusief BTW?

De prijzen van de producten die te koop zijn op Parfumsparen.nl zijn inclusief de bijbehorende BTW. In uw winkelmandje is zichtbaar wat het alleenstaande bedrag aan BTW bedraagt.

 

Zijn de producten in originele staat?

Ja, onze producten zijn in originele staat. Als u een product ontvangt dat beschadigd of gebroken is, laat het ons direct weten door een E-mail te schrijven naar info@parfumsparen.nl. Wij vragen u om het ordernummer in het onderwerp te vermelden en een zo gedetailleerd mogelijke uitleg van het geconstateerde probleem. Onze klantenservice komt zo snel mogelijk bij u terug om u te helpen.

 

Heeft Parfumsparen.nl een app voor de E-commerce?

Nee, maar onze website parfumsparen.nl functioneert op elk mobiel- of desktopapparaat, zodat u uw bestelling overal en op elk gewenst moment van de dag kunt plaatsen.

 

Welke betaalmethoden biedt Parfumsparen.nl aan?

U kunt uw aankopen betalen met de volgende 4 mogelijkheden: iDEAL, VISA, Mastercard en Paypal.

 

Ik heb een factuur nodig, hoe kan ik die krijgen?

Nadat u een bestelling geplaatst en betaald hebt, zult u via de E-mail de bestel- en betaalbevestiging ontvangen.

Echter, deze gelden niet als factuur. Als u deze wilt ontvangen kunt u de factuur opvragen, door ons een mail te sturen via info@parfumsparen.nl met daarin de orderbevestiging die u van ons heeft ontvangen.

 

Ik heb geen kopie van mijn bestelling per E-mail ontvangen, wat is er gebeurd?

Het kan voorkomen dat onze mails in de map met ongewenste E-mails terechtkomen. Wij vragen u dan ook deze goed te controleren. Als u een van onze mails hier aantreft, gelieve deze te verwijderen als spam zodat deze in de toekomst niet meer hiervoor aangezien worden.

Het zou natuurlijk ook kunnen voorkomen dat u een verkeerd E-mail adres heeft ingevoerd tijdens het bestellen. Heeft u hierdoor geen mail ontvangen? Neem dan vooral contact met ons op.

 

Ik heb een couponcode, hoe kan ik die inwisselen?

Als u een kortings- of promotiecode heeft gekregen kunt u deze invoeren en valideren in de daarvoor bestemde ruimte, zichtbaar bij het kiezen van de betaalmethode.

 

Welke informatie heb ik nodig om mijzelf te registreren als klant?

Om uzelf te registreren als klant, kunt u het aanmeldingsformulier invullen op onze website. Om een account aan te maken is alleen uw naam, achternaam, E-mailadres en een zelf gekozen wachtwoord nodig. Daarna kunt u altijd inloggen op uw account met uw E-mailadres en wachtwoord.

Zodra uw account is aangemaakt kunt u uw contactgegevens invullen. Let op dat u deze correct invult, zoals uw telefoonnummer en adres. Als een van deze velden onvolledig is, kan uw bestelling helaas vertraging oplopen of kunnen er problemen ontstaan met de levering.

 

Ik heb een probleem, hoe neem ik contact op met Parfumsparen.nl?

Wij staan altijd klaar om u te helpen en te adviseren. U kunt ons contacteren door een E-mail te sturen naar info@parfumsparen.nl en wij zullen zo snel als mogelijk hierop reageren. Daarnaast kunt u onze klantenservice bereiken tussen 09:00 uur en 17:00 uur door te bellen naar +31 (0) 858082150 (gratis te bereiken).

 

Ik wil informatie, aanbiedingen en promoties ontvangen via jullie nieuwsbrief. Wat moet ik doen?

Alle gebruikers die ons klantformulier invullen kunnen expliciet aangeven of ze geïnformeerd willen worden door Parfumsparen.nl. U ontvangt dan wekelijks onze nieuwsbrief met aanbiedingen en promoties.

Bent u op dit moment niet geïnteresseerd in het doen van een aankoop, maar wenst u wel promotionele communicatie te ontvangen? Via de speciale nieuwsbrief banner onderaan onze hoofdpagina kunt u gemakkelijk uw E-mail adres opgeven hiervoor. Daarna zult u onze wekelijkse nieuwsbrief ontvangen.

 

Ik wil mijn account opzeggen, evenals alle communicatie.

Als u uw account annuleert, verwijderen wij uw persoonlijke gegevens en verliest u de historie van de door u geplaatste bestellingen (in overeenstemming met de huidige wetgeving). U kunt dit verzoek indienen bij onze klantenservice door een E-mail te sturen naar info@parfumsparen.nl. Helaas is dit telefonisch niet mogelijk.


Verzendingsvoorwaarden 

Welke pakketdienst levert mijn bestelling af?

Wij werken samen met de pakketdienst PostNL.

 

Wat zijn de levertijden?

Als u van maandag tot en met vrijdag voor 20:00 uur besteld, betekent dat morgen al in huis. Bestellingen gedaan op zaterdag en zondag zullen dinsdag worden bezorgd.

Het kan tijdens drukke perioden voorkomen dat de levertijd wat langer duurt (vooral tijdens de feestdagen). Wacht daarom niet te lang en bestel op tijd. Wij zullen u uiteraard op de hoogte brengen als uw pakketje wat vertraging oplevert.

 

Leveren jullie in het weekend of op feestdagen?

Wij leveren uitsluitend van maandag tot en met zaterdag. Nationale feestdagen kunnen een uitzondering zijn, dit zullen wij indien van toepassing duidelijk op de website vermelden.

 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat uw bestelling bij onze verzendpartner Post NL is aangekomen, zult u van hen een E-mail ontvangen met daarin de verwachte leverdatum. Daarnaast kunt u vanuit deze mail via een link, uw pakketje volgen.

 

Is de doos of verpakking in slechte staat bij u aangekomen?

Al onze artikelen verlaten het magazijn of de fabriek met de verpakking in een perfecte staat, met behulp van anti-breuk materialen. Indien u echter bij de levering van uw bestelling een uitwendige beschadiging vaststelt, breng ons hiervan onmiddellijk op de hoogte.

 

Wat voor soort verpakking gebruikt u voor de bestellingen?

Na zorgvuldig testen en duizenden zendingen zijn we in onze lange, professionele carrière erin geslaagd om een optimale combinatie van materialen te vinden. Wij maken gebruik van hoogwaardig en dikker karton in combinatie met speciale scheiders en/of bubbelplastic. Hierdoor zorgen we dat zelden de producten in een slechte staat aankomen. Daarbovenop zorgen we voor een zorgvuldige afhandeling bij de assemblage van de bestellingen, waardoor ons breukpercentage wordt teruggebracht tot 0,05% van het totaal van onze zendingen.

 

Wat is jullie aflevergebied?

Wij leveren in geheel Nederland. Helaas op dit moment leveren wij niet in het buitenland. 

 

Wat zijn de verzendkosten?

Bij een aankoop van minder dan 50,- euro rekenen we €4,95 verzendkosten. Bij een aankoop van 50,- euro of meer krijgt u gratis verzending.

 

Levering wordt vertraagd, wat moet ik doen?

Van onze kant zullen we proberen de aangekondigde levertijden te respecteren. Nadat onze verzendpartner Post NL uw bestelling heeft ontvangen, zullen zij een mail toesturen met daarin de optie om uw pakket te volgen. U kunt dan precies zien waar uw pakketje zich bevindt en wanneer u deze kunt verwachten. Bij vragen over de status van uw pakketje, stuurt u ons gerust een e-mail, dan zoeken wij het voor u uit.

 

Voorwaarden voor wijziging, annulering en teruggave

Kan ik een product of bestelling retourneren?

Ja, dat kan. Kijkt u hiervoor bij het kopje retourneren.

 

Ik heb een fout gemaakt, kan ik mijn bestelling wijzigen?

Eenmaal geplaatste bestellingen kunnen niet meer gewijzigd of geannuleerd worden, wij zullen de bestelling direct verwerken. Hierdoor heeft u uw bestelling de volgende dag al in huis!

 

Wat moet ik doen als de bestelling niet compleet is?

Wij vragen u eerst de pakbon te controleren, om na te gaan of het product wel geleverd is. Het zou kunnen voorkomen dat u het product besteld heeft, maar dat er in ons magazijn iets misgegaan is.

Indien het product wel op de pakbon staat, maar u het product niet heeft ontvangen, gelieve ons direct te contacteren. Wij zullen gaan uitzoeken wat er is gebeurd met het product en u over de vervolgstappen infomeren.

 

Heeft het etiket of de doos van het ontvangen product een kleine variatie op de foto in de advertentie?

Gezien onze uitgebreide productcatalogus en onze constante productrotatie, kunnen wij niet garanderen dat de getoonde afbeeldingen 100% het ware beeld van het product weergeven. Wij verplichten ons dus niet tot retournering, om redenen van esthetische verschillen in fles en/of doos.

Bekeken artikelen
No recently views items
Alles wissen