Klantenservice

We helpen je graag

Veelgestelde vragen

Zijn er verzendkosten?

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s

Kan ik ook grote volumes bestellen?

It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Door wie wordt mijn bestemming bezorgd?

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old.

Met welke betaalmethodes kan ik betalen?

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s

Kan ik ook grote volumes bestellen?

It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Kan ik ook grote volumes bestellen?

It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Kan ik ook grote volumes bestellen?

It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Kan ik ook grote volumes bestellen?

It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Kan ik ook grote volumes bestellen?

It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Kan ik ook grote volumes bestellen?

It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Kan ik ook grote volumes bestellen?

It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Hoe krijg ik toegang tot het assortiment

Benieuwd waar je onze kortingscode kunt bemachtigen waardoor jij exclusieve toegang krijgt tot hoge kortingen op luxe Merk-parfums, cosmetica, huid- en haarverzorging. Klik hier voor deelnemende retailers.

Hoe kan ik sparen voor korting?

Tot en met 21 januari 2024 spaar je bij deelnemende tankstations voor hoge korting op luxe parfum. Bij besteding van iedere 10 liter ontvang je een spaarzegel, bij 6 zegels heb je al een volle spaarkaart.

Ik heb een kortingscode, hoe kan ik deze inwisselen??

Als je een kortingscode hebt gekregen, kun je de QR code scannen met de camera van je smartphone of de code invoeren op parfumsparen.nl. Vanaf dan heb je exclusief toegang tot het gehele assortiment met hoge kortingen.

Zijn er verzendkosten?

Voor bestellingen onder € 50 betaal je € 4,95 verzendkosten per bestelling. Bij bestellingen boven de € 50 is verzending gratis!

Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij maken gebruik van DPD. Wanneer jouw bestelling is ontvangen door DPD, ontvang je middels e-mail de Track & Trace en de verwachte leverdatum. Middels de Track & Trace word je constant op de hoogte gehouden van de laatste informatie over de bezorging. Als je op werkdagen voor 20:00 besteld, dan heb jij jouw bestelling de volgende dag in huis. Het kan helaas voorkomen dat door drukte bij onze verzendpartner je bestelling te laat wordt geleverd. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen bij onze partner. Wil je informatie over de status van jouw pakket? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Zijn de producten in originele staat?

Ja, onze producten zijn in originele staat. Als je een product ontvangt dat beschadigd of gebroken is, laat het ons dan direct weten door een e-mail te schrijven naar info@parfumsparen.nl. Wij vragen je om het ordernummer in het onderwerp te vermelden en een zo gedetailleerd mogelijke uitleg van het geconstateerde probleem. Onze klantenservice komt zo snel mogelijk bij je terug om je te helpen.

Welke betaalmethoden biedt Parfumsparen.nl aan?

Bij Parfumsparen kun je betalen via iDEAL, VISA, Mastercard en Paypal, klarna en Apple Pay

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling per e-mail ontvangen, wat is er gebeurd?

Het kan voorkomen dat onze e-mail in de map met ongewenste e-mails is terechtkomen. We vragen je dan ook deze goed te controleren. Als je een van onze mails hier aantreft, gelieve deze te verwijderen als spam zodat in de toekomst onze e-mails direct in je inbox terecht komen. Het zou natuurlijk ook kunnen voorkomen dat je een verkeerd e-mailadres hebt ingevoerd tijdens het bestellen. Heb je hierdoor geen e-mail ontvangen? Neem dan vooral contact op met onze klantenservice.

Waar blijft mijn pakketje?

Wanneer jouw pakketje ons magazijn verlaat krijg je van ons een e-mail met hierin de track & trace code van DPD. Heb je nog geen e-mail ontvangen? Geen zorgen, je bestelling is dan nog in behandeling. Heb je al wel een track & trace code ontvangen, maar is je pakketje nog niet bezorgd? Bekijk dan de huidige status met deze code op de website van DPD om te zien waar je pakketje is. Soms komt het voor dat er een sorteerfout is gemaakt. Dit wordt vaak automatisch binnen twee werkdagen hersteld. Staat er in de track & trace code vermeld dat het pakketje is bezorgd, maar heb je niets ontvangen? Wij raden je aan om toch even bij de buren navraag te doen. Het komt namelijk wel eens voor dat de bezorger het pakketje bij de buren heeft afgegeven maar geen briefje heeft achtergelaten. Heb je na twee werkdagen nog steeds je bestelling niet in huis? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe werkt retourneren?

Is het product toch niet wat je zoekt en is het product in de originele staat en voldoet het aan de retourvoorwaarden? Dan kun heb je het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de aankoop te herroepen. De termijn voor herroeping gaat in op de dag dat je de aankoop ontvangt. Bekijk hier de retourvoorwaarden en een herroepingsformulier.
Klantenservice

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden?

Indien het antwoord op je vraag niet gevonden is, verzoeken we je vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. We staan je met plezier bij!

Openingstijden klantenservice

Maandag

09:00 tot 17:00 uur

Dinsdag

09:00 tot 17:00 uur

Woensdag

09:00 tot 17:00 uur

Donderdag

09:00 tot 17:00 uur

Vrijdag

09:00 tot 17:00 uur

Zaterdag

Gesloten

Zondag

Gesloten